دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





رفتارم

مهم نیست کجا متولّد شدم

و چگونه و کجا زندگی کرده ام.

مهم این است که در آنجا که بوده ام

چگونه رفتاری داشته ام

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

gole.yakh
ساعت20:48---15 شهريور 1394


درد اینجاست که درد رو نمیشه به "هیچکس"حالی کرد


سمیرا
ساعت20:43---11 مرداد 1393

 

زبان هیچ استخوانی ندارد

اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند

مراقب حرف هایتان باشید

همیشه اونی که یاد ادم میمونه برخورد و زفتار
اگه مهربون باشی تو دل همه ای لباس مد و مدل ابرو مو ...اینارم نمیخوایساده ترین لباسا بت میاد همونی که هستی زیباترینی و این فقط معجزه ی محبت
پاسخ: اره واقعا خیلی ممنون خوشحالم که این حرفارو از شما میشنوم.....راستی من ک پرو فایلمو پاک کردم اما نمیدونم چیه پروفایلم اشتباه بوده  خدا کنه سو تفاهمی نشده باشه چون  من هیچ قصدی نداشتم  اما خیلییییی دوست دارم بدونم چی اشتباه بوده!!!!!!!!!



سحر
ساعت16:46---11 مرداد 1393
سلام دوست خوبم سايت بسيار خوبي داري
شمارو به بزرگترين سايت عاشقانه لاور 98 در ايران دعوت ميکنم
ادرس سايت : http://www.lover98.org/
خوش حال ميشم مارو لينگ کنيد و به ما خبر بديد تا ما هم شمارو لينگ کنيم
منتظر حضور پر افتخار شما هستيم
پاسخ: سلام ممنون چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 3:31 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ